Re: Jak sprawdzić, jakie urządzenia wskazujące raportuje udev do X-ów ( tudzież gdzie się podziały moja klawiatura i mysz)

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Wto, 20 Gru 2011, 21:56:21 CET

2011/12/20 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Pliki są, od event0 do event5. Ale żaden nie ma własności ID_INPUT*. Na
> laptopie jest już poprawnie, np. mysz ma ID_INPUT=1 i ID_INPUT_MOUSE=1, ale
> na tej maszynie o której mowa jest tam pusto. nie dziwne więc, że nie chce
> to działać :-/

Przypuszczam, że nie masz udev w geninitrd. Wygeneruj nowe initrd:
/sbin/geninitrd -f --initrdfs=initramfs --with-udev
/boot/initrd-3.0.13-1.gz 3.0.13-1

Artur Frysiak