Re: [th] inkscape-0.48.0-8.x86_64

rafal-pld-users-pl rafal-pld-users-pl w o2.pl
Śro, 19 Sty 2011, 17:30:57 CET

Witaj
Używam  inkscape i miałem początkowo ten sam problem.
Uruchamiając program spod konsoli widać, że występował problem z zestawem ikon. Najpierw sprawdź jakie zestawy ikon masz zainstalowane. Mogą to być:

kde4-icons-oxygen
gnome-icon-theme

Następnie wykonaj:

echo 'gtk-icon-theme-name="oxygen"' >> ~/.gtkrc-2.0
lub
echo 'gtk-icon-theme-name="gnome"' >> ~/.gtkrc-2.0

Powinno pomóc.

Pozdrawiam
Rafał Niedźwiedziński