Re: Skrót klawiszowy usypiania w KDE - gdzie się toto konfiguruje?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 23 Sty 2011, 23:42:27 CET

W dniu 23 stycznia 2011 21:42 użytkownik Łukasz Maśko
<masko w ipipan.waw.pl> napisał:
> W dużym skrócie - chcę wyłączyć obsługę klawisza uśpienia przez KDE bo mam
> do tego własną akcję podpiętą pod ACPI. Nie mogę tego znaleźć w KDE.
> Pomóżcie, proszę.

Być może to tylko moje zdanie, ale zachowujesz się skandalicznie
pytając o takie rzeczy. Dla mnie jednoznaczne jest,
że Tobie po prostu nie chce się szukać i wolisz żeby ktoś poszukał dla
Ciebie i Ci tu wkleił.

Bo nie powiesz mi, że wyszperanie gdzie się ustawia skrót do czegoś
jest rocket science. Lenistwo po prostu, a od developera powinno
wymagać
się trochę więcej.