Skrót klawiszowy usypiania w KDE - gdzie się toto konfiguruje?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Sty 2011, 10:24:04 CET

Dnia niedziela, 23 stycznia 2011, Bartosz Świątek napisał:

> Być może to tylko moje zdanie, ale zachowujesz się skandalicznie
> pytając o takie rzeczy. Dla mnie jednoznaczne jest,
> że Tobie po prostu nie chce się szukać i wolisz żeby ktoś poszukał dla
> Ciebie i Ci tu wkleił.
>
> Bo nie powiesz mi, że wyszperanie gdzie się ustawia skrót do czegoś
> jest rocket science. Lenistwo po prostu, a od developera powinno
> wymagać się trochę więcej.

Bartek, przepraszam. To nie było lenistwo tylko zmęczenie i późna pora.
Chyba z godzinę próbowałem to znaleźć, klikając po różnych oknach z
ustawieniami, grepując konfigurację itp. A po prostu przeoczyłem drop-down
listę w ustawieniach skrótów globalnych (na które to okienko patrzyłem kilka
razy). Moja wina, przyznaję się. Ale nie z lenistwa.

Temat zamknięty.

PS. Sprawa z KDM-em to też nie lenistwo ;-)