ssd na desktopa - warto?

Adam Golebiowski adamg w pld-linux.org
Pią, 8 Lip 2011, 18:11:28 CEST

W dniu 2011-07-08 17:47, Krzysztof Goliński pisze:

> A jakie są Wasze doświadczenia z żywotnością dysków SSD? Nie tak dawno
> czytałem, że dość szybko padają. Facet testował kilka dysków - cytat z
> http://www.codinghorror.com/blog/2011/05/the-hot-crazy-solid-state-drive-scale.html:

Laptop ze wspomnianym przeze mnie dyskiem użytkuję mniej więcej od dwóch
i pół roku. W moim przypadku - dwa systemy, zastosowanie "biurowe",
poczta jest w thunderbirdzie (profil zajmuje kilkanaście gb), więc sporo
tworzy się też plików tymczasowych. Generalnie bez zarzutu, ale też
słyszałem o problemach związanych z dużą liczbą cykli zapisu (bo to
zdaje się powoduje problemy).

Wspomniane 15 czy 72 dni to mocno podejrzane, albo na siłę starali się
to wywalić (chodzący non stop skrypt zapisujący po dysku?). W
zastosowaniu jak moim minęło 800 dni intensywnego użytkowania i odpukać
nie padło.

--
adamg w pld-linux.org