Katalog ze zdjęciami na dysku sieciowym - jak nad tym zapanować?

Paweł px w inteks.com.pl
Sob, 23 Lip 2011, 07:06:41 CEST

Witam;
wracając do tematu ;)
Dnia piątek 22 lipiec 2011, Łukasz Maśko napisał:
> Mam dysk sieciowy (montowany po CIFS, dostępny również przez FTP), na
> którym mam kolekcję fotografii. Chciałbym jakoś nad tym zapanować,
> tj. dobrać taki program do przeglądania biblioteki zdjęć, który
> maksymalnie mi w tym pomoże.
dlugo szukałem progrmu spełniaąceego powyższe (i później opisane)
warunki, w końcu napisałem sobie sam ... zestaw skryptów bash
generujący "prawie profesjonalną" galerię: index.html (albo index.php
do użycia z serwerem http), zestaw miniatur, wplatanie dodatkowych
informacji o fotkach/filmach... Jest to w stadium pre-alfa i pewnie
długo takie pozostaanie ;)

Pozdro
Paweł S.