Tablet

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Pią, 22 Lip 2011, 20:04:03 CEST

Witam.

Właśnie próbuje skonfigurować TabletPC. Chciał bym, żeby automatycznie
po starcie odpalały się X'y z sesją mojego usera. Logowanie z klawiatury
ekranowej jest dość upierdliwe. W związku z tym do rc.local dopisałem:
open -c5 -- su - grzes -c "/bin/sh /usr/bin/startx"
no i prawie działa. Dokładniej: jak po starcie zaloguje się jako grzes
na jednej konsoli a na drugiej z roota odpalę powyższą komendę to wstają
X'y. Jeśli grzes nie jest zalogowany to na konsoli 5 mam:
xauth:  file /home/users/grzes/.serverauth.2955 does not exist
To samo dzieje się oczywiście przy wywołaniu z rc.local. Moje pytanie
jest jak zmusić system, żeby utworzył powyższy plik bez logowania
użytkownika grzes??

Pozdrawiam