KMail 4.7.0 nie wysyła poczty

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 28 Lip 2011, 16:47:09 CEST

Dnia Thursday, 28 of July 2011, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Mi się go jeszcze nie udało odpalić (tak by mi zmigrował stare
> ustawienia) więc nie pomogę.

Mi się niby zmigrował. Nawet za bardzo się nie pluł - tylko trzeba było
powyłączać sprawdzanie kont, których nie sprawdzam automatycznie (bo to
powłączał) oraz odźwieżyć wszystkie foldery (po kolei, kliknąć prawym
klawiszem na folderze i wybrać "Odświerz folder i podfoldery" czy jakoś
tak).

> Downgradnąc kdepim możesz zrobić - ja tak właśnie obecnie pracuję (choć
> coś zapewne przestanie działać - na pewno kalarm ma problemy).

Właśnie zrobiłem downgrade. Chociaż się wysyła. A kalarm nie używam, więc na
razie mi nie przeszkadza.