KMail 4.7.0 nie wysyła poczty

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 29 Lip 2011, 08:14:55 CEST

On Thursday 28 of July 2011, Łukasz Maśko wrote:

> Mi się niby zmigrował. Nawet za bardzo się nie pluł - tylko trzeba było
> powyłączać sprawdzanie kont, których nie sprawdzam automatycznie (bo to
> powłączał) oraz odźwieżyć wszystkie foldery (po kolei, kliknąć prawym
> klawiszem na folderze i wybrać "Odświerz folder i podfoldery" czy jakoś
> tak).

> Właśnie zrobiłem downgrade. Chociaż się wysyła. A kalarm nie używam, więc
> na razie mi nie przeszkadza.

W kolejnym podejściu, po grzebaniu w akonadiconsole, poprawkach kmail2rc
skryptem (filtry - teraz przy move to folder celem nie jest nazwa katalogu
tylko numer odpowiadający temu katalogowi w bazie mysql akonadi) i przeróżnym
cudowaniu udało się odpalić kmaila2 na tyle, że widziałem swoje maile, mogłem
nawet wysyłać (User-Agent: KMail/4.7.0  (Linux/3.0.0-final-dirty; KDE/4.7.0;
x86_64; ; )) ale... nie mogłem odbierać.

Nie odbierał mi maili z lokalnego Maildir (twierdził, że to robi ale w inboxie
nowe maile się nie pojawiały i nie znikały z lokalnego Maildira). Przy
pobieraniu z pop3 z kolei maila pobrał i na 92 procencie utknął przy
zapisywaniu owego maila gdzieś lokalnie (pewnie zwisł na robieniu wpisu do
bazy akonadi).

Wróciłem do kmaila 4.4. Może przy kde 4.10 kmail2 będzie używalny.