Problemy z wybudzaniem z u¶pienia na kernelach 2.6.38.x

Łukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
¦ro, 29 Cze 2011, 09:36:12 CEST

Dnia wtorek, 28 czerwca 2011, Robert Grauzenis napisał:

> Spróbuj jeszcze opcji nomodeset w opcjach bootowania.

Ja mówię nie o hibernacji (usypianiu na dysk), ale o usypianiu do pamięci.
Komputer nie jest bootowany.
--
Łukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykańskie słowo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalować Debiana"