Problemy z wybudzaniem z u¶pienia na kernelach 2.6.38.x

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
¦ro, 29 Cze 2011, 12:29:25 CEST

W dniu 2011-06-29 09:36, Łukasz Ma¶ko napisał(a):

> Ja mówię nie o hibernacji (usypianiu na dysk), ale o usypianiu do pamięci.
> Komputer nie jest bootowany.

Chodzi mi o przekazanie parametru nomodeset w ustawieniach
bootloadera(1), i z takimi ustawienia zbootować maszynę i testować. U
mnie bez tej opcji (karta graficzna ATI) wyj¶cie z u¶pienia do pamięci
powodowało brak obrazu (lub zwis nie pamiętam :).

(1) w menu.lst np.: kernel /boot/vmlinuz root=/dev/sda2 nomodeset

--
Robert Graużenis