Problemy z wybudzaniem z u¶pienia na kernelach 2.6.38.x

Łukasz Ma¶ko masko w ipipan.waw.pl
¦ro, 29 Cze 2011, 15:04:11 CEST

Dnia Wednesday 29 of June 2011, Robert Grauzenis napisał:
[...]
> Chodzi mi o przekazanie parametru nomodeset w ustawieniach
> bootloadera(1), i z takimi ustawienia zbootować maszynę i testować. U
> mnie bez tej opcji (karta graficzna ATI) wyj¶cie z u¶pienia do pamięci
> powodowało brak obrazu (lub zwis nie pamiętam :).
>
> (1) w menu.lst np.: kernel /boot/vmlinuz root=/dev/sda2 nomodeset

OK. Spróbuję. Tylko u mnie jest grafika Intel, zobaczymy czy to nomodeset w
ogóle zadziała (w intelu jest modeset=0/1 i dotyczy KMS.
--
Łukasz Ma¶ko                                           GG:   2441498    _o)
Ubuntu: staroafrykańskie słowo oznaczaj±ce "Nie umiem zainstalować Debiana"