GDM i wyłączanie/restart - od dawna.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Sob, 12 Mar 2011, 13:37:26 CET

Od lat już (chyba od wejścia gdm2) mam kłopot z wyłączaniem i restartem
systemu via "wyłącz komputer" w menu gnome i z poziomu simple-greater gdm.
Wyłączanie działa losowo. Wygląda jakby gdm nie mógł się zdecydować, czy
wyłączyć sam siebie i blokował cały proces.
Sam się tym nie przejmuję.
Przechodzę na tty (Ctr+Alt+Fx) ii system się kładzie.
Ale ostatnio zlepiłem HTPC dla znajomych klikaczy i tam to jest denerwujące.

Wygląda to jak problem z dbus albo pam albo gdm-init?
Pytanie - gdzie można to przestawić, w czym szukać?
HaltCommand i RebootCommand w /etc/gdm/custom.conf nic nie zmieniają.
--
WK