Re: [SOLVED] Re: kde 4.6.1 i device notifier nie działa?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pon, 14 Mar 2011, 10:25:08 CET

14-03-2011 09:20 użytkownik "Krzysztof Rygielski" <riggyk w gmail.com>
napisał:

> Jakoś nie znalazłem tego wcześniej na listach. Widać za z słabo szukałem,
ale
> po Twojej uwadze znalazłem jednak faktycznie na pld-devel... Na pld-users
> chyba poruszane nie było. Zresztą nikt z moich interlokutorów o tym nie
> wspomniał, więc widać rozwiązanie to nie było takie oczywiste. W każdym
razie
> przepraszam za duplikat :-)

Nie przepraszaj. ChodziŁo mi o to, że kolejne pojawienie się tematu dowodzi,
że rozwiązanie z wsadzeniem tych pakietów do sugerowanych zamiast zależności
jest złym rozwiązaniem.