[SOLVED] Re: kde 4.6.1 i device notifier nie działa?

Krzysztof Rygielski riggyk w gmail.com
Pon, 14 Mar 2011, 09:19:47 CET

Dnia Monday 14 of March 2011 o 08:58:38 Witold Firlej napisał(a):
> To rozwiazanie kilka tygodni temu pojawiło się na listach... chyba nawet
> polecialo suggest do speca... choć jak widać lepsza byłaby zwykła
> zależność...

Jakoś nie znalazłem tego wcześniej na listach. Widać za z słabo szukałem, ale
po Twojej uwadze znalazłem jednak faktycznie na pld-devel... Na pld-users to
chyba poruszane nie było. Zresztą nikt z moich interlokutorów o tym nie
wspomniał, więc widać rozwiązanie to nie było takie oczywiste. W każdym razie
przepraszam za duplikat :-)

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470