łapacz trapów

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 25 Maj 2011, 10:14:45 CEST

Witam

Szukam programu ktory pozwalaby mi lapac wszystkie trapy jakie sa
kierowane z urzadzen do tego IP na ktorym zainstalwoany bylby ten
program. Potrzebuje po odebraniu trapa wyslac SMS za pomoca komorki
podlaczonej do portu COM - uzywam Nokii 6310 - i chcialbym wysylac SMS
komendami AT a nie za pomoca Gnokii (wg roznych forow gnokii potrafi
sie czasem przywiescic).

Uzywam obecnie Trap Recievera ale mam problem z kolejkowaniem sms (a
dokaldnie brakiem kolejkownaia), bardzo ograniczone mozliwosci
konfigurowania na zdazenia itd itp.

Czego uzywcie? co mozecie polecic - nie szukam w tym momencie
kombajnow typu Cacti/Nagios/Zabbix - raczej cos malego.

Przy okazji czy udalo sie komus zmusic karty IBM RSA II albo Della
iDRAC do wysylania trapow po snmp do okreslonego IP? szukalem tego w
webowym konfiguratorze i jakos nie moge znalesc, google tez cos nie
chce mi pomoc.

Sławek Owoc