Re: nieużywalny phpMyAdmin?

Lukasz Kies kiesiu w pld-linux.org
Pon, 28 Lis 2011, 14:13:16 CET

W dniu 28 listopada 2011 13:53 użytkownik Jacek Osiecki
<joshua w hybrid.pl> napisał:

> Jak dla mnie to nie działa w jakiejkolwiek kombinacji przeglądarek...
> Np. klikam sobie - gdziekolwiek, w bazie albo poza bazą - w zakładkę SQL,
> wpisuję jakieś zapytanie (z błędem) i po kliknięciu "wykonaj" pojawia się
> komunikat "wczytywanie" który po paru sekundach znika. Jak robię jakiś
> update na tabeli to po prostu coś się dzieje a ja nie wiem czy w ogóle
> komenda się wykonała, a jeśli się wykonała to jaki był jej efekt.
>
> Krótko mówiąc: nieużywalne.

Aż z ciekawości sprawdziłem.
WinXP + Firefox 8, PLD + Iceweasel 7 - wszystko działa. Wpisuję błędne
zapytanie, wyskakuje "żółte" wczytywanie a po chwili u góry czerwony
błąd (np #1146 i opis). W przypadku poprawnego zapytania sql też
wszystko działa.

Pozdrawiam,
Łukasz