kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 6 Paź 2011, 19:54:11 CEST

On Thursday 06 of October 2011 19:46:35 Piotr Budny wrote:

> Mi działa nieregularnie. Kwiestia szczęścia, i maile zaczynają trafiać do
> innych folderów niż ustawione w filtrach.
> Część listów magicznie się nie pojawia, przy dużej ilości (imap) kmail zwisa.
> Po suspendzie do ramu trzeba wykonywać restart akonadi.
>
> Poszukuję teraz innego klienta poczty.

najnowsze kde4-kdepim jest nieuzywalne, poczawszy od wywrotek migratora kmail2,
przez niestabilne dzialanie, az po bzdurne zliczanie maili w folderach (bug#280821).

ja uzywam kde-4.7, ale kdepim mam zostawione stare, czyli 4.4.11.x