kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 6 Paź 2011, 21:32:59 CEST

Dnia czwartek, 6 października 2011, Paweł Sikora napisał:

> najnowsze kde4-kdepim jest nieuzywalne, poczawszy od wywrotek migratora
> kmail2, przez niestabilne dzialanie, az po bzdurne zliczanie maili w
> folderach (bug#280821).
>
> ja uzywam kde-4.7, ale kdepim mam zostawione stare, czyli 4.4.11.x

Ja właśnie też. Ale na jednej maszynie próbuję jednak dojść do ładu z nowszą
wersją i miałem nadzieję, że to jednak u mnie coś nie tak. Ale, jak widać,
niekoniecznie. W ogóle to mam wrażenie, że to całe akonadi będzie lekką
pomyłką... Zobaczymy.