kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 7 Paź 2011, 18:21:23 CEST

On Friday 07 of October 2011 13:19:15 Roman Kolasiewicz wrote:
> Ja stwierdziłem, że się nie poddam i zwalcze problem - po tygodniu (!!!) walki
> z akonadi+kmail2 efekty są takie:
> - utrata 6k maili (brak backupu - moja wina)
> - migrator nie działa prawidłowo i nie przenosi wszystkich danych,wysypuje się
> itp.

u mnie na jednej maszynie migrator nie byl w stanie przeniesc prostej struktury
kilkunastu katalogow z jednym poziomem zagniezdzenia i zrobil w trakcie kuku
zostawiajac balagan (tylko najwyzszy poziom katalogow zaimportowal) w sqlu akonadi.
nie wiem czy w ogole ma sens wpisywanie tego do ich bugzilli bo jak widze to festiwal
pomyslow maja wciaz, a tempo poprawiania bledow raczej marne :/