kmail z kde 4.7.x (lub raczej akonadi) - czy _komukolwiek_ działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 7 Paź 2011, 22:20:45 CEST

Dnia piątek, 7 października 2011, Roman Kolasiewicz napisał:
[...]
> PS. W międzyczasie zainstalowałem sylpheed i Icedove - niebawem chyba
> pożegnam się z kmailem na rzecz Icedove. Szkoda, bo wersja bez akonadi
> była w moich oczach najlepszym graficznym klientem emaila dla Linuksa.

Dopóki działa starszy kmail, pozostanę przy nim. Sylpheeda używałem dawno,
dawno temu, chyba jeszcze przed KDE 3.x. Icedove nigdy. Jak nie będzie
innego wyjścia to trzeba będzie się przesiąść na coś. Wolałbym jednak coś
"KDE'owego" ;-)