tło

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 7 Paź 2011, 22:26:39 CEST

Dnia piątek, 7 października 2011, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W dniu 07.10.2011 17:53, Grzesiek Sójka anonsuje::
>
> xsetroot nie działa?

xsetroot zadziała, jeśli dane środowisko nie wstawia czegoś własnego na tło.
Tak samo xv. Obstawiam, że zarówno xfce, jak i lxde dają własne "cosie" do
kontrolowania tła. Zmiana takiego tła wymaga pewnie użycia jakiejś funkcji
danego środowiska. Dla xfce może takie coś zadziała:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=838184 (Grześ ma alergię na google
;-) )