tło

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Sob, 8 Paź 2011, 00:21:37 CEST

On 10/07/11 22:26, Łukasz Maśko wrote:

> xsetroot zadziała, jeśli dane środowisko nie wstawia czegoś własnego na tło.
> Tak samo xv. Obstawiam, że zarówno xfce, jak i lxde dają własne "cosie" do
> kontrolowania tła. Zmiana takiego tła wymaga pewnie użycia jakiejś funkcji
> danego środowiska. Dla xfce może takie coś zadziała:
> http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=838184 (Grześ ma alergię na google
> ;-) )
Ani jedno ani drugie jak się okazuje (opis jest z przed 2 lat i
podejrzewam, że wersja się na tyle zmieniła, że nie działa). Wyjściem
okazała si zabawa z linkami. Cała zabawa związana jest z obracaniem
obrazu w tablecie. Jak się okazuje wystarczy podmienić plik (link do
pliku) z tłem a potem xrandr -o normal/right. Winmanager sam
przeładowuje wallpaper.

Tak czy inaczej dzięki.