[th] audacity-1.3.13-1.x86_64

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 9 Paź 2011, 13:46:16 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 05.10.2011 15:06, od Łukasz Maśko:
> U mnie dźwięk idzie przez pulseaudio, jakby co.
Ano nie ma alternatywy dla pulseaudio w th, spróbuj odinstalować, to
praktycznie całe kde ciągnie do kosza...
Odpaliłem buildera, ale nici z tego...
Widzę, że to path3 jest w temacie okolic segfault-a (z powodu braku
urządzenia /dev/asihpi).
Przeprowadziłem jeszcze jeden test - na koncie nowo utworzonego
użytkownika - działa, ale po dodaniu go do grupy audio nagle dźwięki
systemowe kde ozywają i audacity automatycznie segfaltuje...
Próbowałem zbudować przez pól dnia poprzednią, działającą bez zarzutu,
wersję (1.3.12), ale poległem na paczowaniu z nowym libffmpeg...
Jakieś dalsze podpowiedzi ? Może być jakiś inny edytor i nagrywarka do
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski