Działa komuś kdevelop (tworzenie/otwieranie nowych projektów )?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 24 Paź 2011, 15:30:03 CEST

Próbuję właśnie stworzyć nowy projekt. Kdevelop (4.2.3) regularnie się przy
tym wysypuje. Niby tworzy projekt (pojawiają się pliki), ale zaraz potem
jest crash. Jedyne co działa to dwa projekty, które miałem otwarte kilka
miesięcy temu (od tej pory nie pracowałem nad niczym innym pod kdevelop).
Jak otworzę środowisko, to są w nim otwarte i działają. Ale nie można nic
nowego.

Czy ktoś tak ma oprócz mnie? Może podpowiecie jakiś sposób na naprawę
zaistniałej sytuacji?