[Th+ready+test] problem z konquerorem 4.7.2 + flash

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 26 Paź 2011, 23:33:53 CEST

Dnia poniedziałek, 24 października 2011, Lukasz Glebicki napisał:

> W 4.7.2 kmail stał się nieużywalny. Po opisach ja nie odważyłem się go
> używać.

KMail w wersji wyzszej niż 4.4 jest nieużywalny. Też zostałem przy starej.

> W 4.7.2 phonon nie widzi urządzeń do otwarzania (prócz Pulse Audio
> którego nie używam). Do nagrywania widzi.

Tego nie zauważyłem, jak wywaliłem pulse to coś tam bzyczało z głośników.
Ale to pulse okazało się być winne mojego powyższego problemu. Trzeba było
wywalić katalog ~/.pulse i konqueror odżył.

> W 4.7.2 zapamiętywanie położenia aplikacji dla wielu ekranów jest czysto
> losowe i najczęściej nie tam gdzie by się chciało:P

Tego nie wiem, drugiego ekranu używam w trybie clone jak podłączam rzutnik.

> W 4.7.2 zamykanie systemu nie zawsze działa. Ja widzę czarny ekran i
> muszę przechodzić do konsoli aby zamknać system.

Mi jakoś działa.

> Z numerka na numerek coraz więcej rzeczy niedpracowanych.

A tutaj się zgodzę. Jak zwykle, wodotryski wnoszą zbyt wiele błędów.