[Th+ready+test] problem z konquerorem 4.7.2 + flash

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 24 Paź 2011, 20:52:34 CEST

On Monday 24 of October 2011, Łukasz Maśko wrote:

> Dodam jeszcze, że zabicie procesu nspluginviewer odblokowywało
> przeglądarkę. Po downgrade do 4.7.1 (z .archives na ftp) program działa
> jak należy. Znaczit, 4.7.2 jest zwalony. Przy okazji, zawieszki doznawał
> również nie na stronach z flashem.

W 4.7.2 kmail stał się nieużywalny. Po opisach ja nie odważyłem się go używać.

W 4.7.2 phonon nie widzi urządzeń do otwarzania (prócz Pulse Audio którego nie
używam). Do nagrywania widzi.

W 4.7.2 zapamiętywanie położenia aplikacji dla wielu ekranów jest czysto
losowe i najczęściej nie tam gdzie by się chciało:P

W 4.7.2 zamykanie systemu nie zawsze działa. Ja widzę czarny ekran i muszę
przechodzić do konsoli aby zamknać system.

Z numerka na numerek coraz więcej rzeczy niedpracowanych.
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}