zeszyt

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Czw, 22 Wrz 2011, 15:34:16 CEST

2011/9/22 Grzegorz Sójka <pld w sojka.co>:

> Podstawowa zaleta jest taka, że jest w nim wszystko. Co za tym idzie
> eliminuje do zera problemy typu:
> 1. W moim plecaku jest 5kg papierów, książek (większość można ściągnąć w
> PDF) itp. Wystarczy jeden tablet.
> 2. Nie muszę się rano zastanawiać które papiery będą mi potrzebne.
> 3. Czegoś nie wziąłem i muszę się tłumaczyć.
> ... i tak dalej ...

Nie pytałem o koncepcje przechowywania, tylko o stosowania tego jako notatnik.
Tablecik niech robi za ksiażke  magazyn, ale na papierze notować
będzie zdecydowanie wygodniej. Zwłaszcza jak gniazdko daleko ;) Zawsze
możesz sobie potem zrobic fotkę/skan i do tabletu wrzucić. (Albo po
prostu notować na lapku... bo szybciej idzie niż ręczne pisanie.)
--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.