zeszyt

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Czw, 22 Wrz 2011, 18:23:10 CEST

On 09/22/11 15:34, Witold Firlej wrote:
> Nie pytałem o koncepcje przechowywania, tylko o stosowania tego jako notatnik.
> Tablecik niech robi za ksiażke  magazyn, ale na papierze notować
> będzie zdecydowanie wygodniej. Zwłaszcza jak gniazdko daleko ;) Zawsze
Notuje się całkiem wygodnie. Ten mój wynalazek ma tę wadę/zaletę, że
ekran reaguje tylko na specjalne piórko. Możesz spokojnie oprzeć łapę i
pisać dokładnie tak jak na papierze.

> możesz sobie potem zrobic fotkę/skan i do tabletu wrzucić. (Albo po
Ten pomysł kompletnie mi nie odpowiada. Bujać się wieczorami ze
skanowaniem to można ale przy (bardzo) małej ilości papieru.

> prostu notować na lapku... bo szybciej idzie niż ręczne pisanie.)
Jest dokładnie na odwrót (przynajmniej w moim wypadku). Cała zabawa
polega na tym, że w moich notatkach pełno jest wykresów formuł itp. Nie
znam nikogo kto by "w czasie rzeczywistym" takie rzeczy potrafił zanotować.

Tak czy inaczej zapewniam Cię, że pomysł jest przemyślany i nie jest to
kolejna akcja z serii: siedzę i myślę nad kolejnym pretekstem, żeby
pochwalić się wszystkim dookoła jaką mam fajną zabawkę. (z resztą
zabawka leciwa i nie ma się za bardzo czym chwalić)