NFS4

Grzesiek Sójka pld w sojka.co
Wto, 10 Kwi 2012, 23:04:29 CEST

On 04/10/12 16:53, Artur Frysiak wrote:

> (2^32)-2
Raczej nie bo wszystkie binarki łącznie z nabiałem 64bit. Co więcej, jak
wszystko było 32bit to był ten sam efekt. Googlowałem trochę i z tego co
piszą to jedna z możliwości to idmapd. Tak czy inaczej nie udało mi się
nic zdziałać bo opisy były do innych dystrybucji i nie znalazłem ani
opisanych plików konfiguracyjnych ani podobnych opcji w naszych
konfigach. Znalazłem jeszcze coś takiego:
sysctl -w sunrpc.nfs_debug=1023
Przy takim log-levelu dzienniki wypluwają się z prędkością światła.
Kawałek jest tutaj: http://www.sojka.co/dmesg.txt.gz.
Z ciekawostek:
# zcat dmesg.txt.gz | egrep 'uid|gid' |  cut -b 16-
decode_attr_owner: nfs_map_name_to_uid failed!
decode_attr_owner: uid=-2
decode_attr_group: nfs_map_group_to_gid failed!
decode_attr_group: gid=-2
To by tłumaczyło to (2^32)-2 tylko jak dziadostwo zwalczyć??