UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 12 Kwi 2012, 17:34:36 CEST

Podłączyłem sobie UPSa Lupus 1000 produkcji firmy Fideltronik-Inigo do
serwerka, skonfigurowałem nut i wszystko działa z jednym wyjątkiem.
Sterownik (blazer-usb) nie potrafi go wyłączyć przy zamykaniu systemu
i po powrocie zasilania przed rozładowaniem się całkowicie akumulatorów,
nie włącza się komputer bo zasilanie cały czas jest na wyjściu UPSa...
A miało być bezobsługowo... :/
Jeszcze mi facet z serwisu powiedział, że w "innych dystrybucjach działa"...
Wrrrr...
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet jest obrazą dla ich
: wyjątków.
:                                             --  Aleksander Świętochowski