UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT

Grzegorz Sójka pld w sojka.co
Wto, 17 Kwi 2012, 20:03:09 CEST

On 04/13/12 14:54, Grzegorz Pietrzak wrote:
> Jak widać lsusb jest nieistotne, bo port ustawiam na auto.
> Uruchom:
> /lib/nut/upsdrvctl -u root start nazwa_twojego_upsa_u_mnie_lupus
Dokładnie tak próbowałem ze wszystkimi możliwymi sterami i nie poszło.
Jakiś zaczął prawie chodzić jak wpisałem mu ręcznie vendor i product id.
Piszę prawie, bo cały czas pokazywał mi OB zamiast OL. Jeśli więc możesz
to prześlij mi jakie id pokazuje lsusb dla Twojego upsa. Podejrzewam, że
mogli wypuścić jakąś mową wersję sprzętu i ten mój nie jest już
obsługiwany (kupiłem go jakieś 5 lat temu, może nawet więcej)

> P.S.
> No i ciekawe czy będzie Ci wyłączało upsa... :/
Jak tylko pójdzie to zaraz się pochwale.  Typowy problem to czas
reakcji. Aresy (też fideltronika) wymagają ustawienia "sdtime = 10".
Spróbuj, może pomoże.