UPS Lupus 1000 (Fideltronik-Inigo) a NUT

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pią, 13 Kwi 2012, 14:54:02 CEST

Dnia czwartek, 12 kwietnia 2012, Grzegorz Sójka napisał:

> W pewnym sensie ma w 100% negatywne. Pisze w pewnym sensie bo ja mam
> Lupusa 700 i zdaje się, że to nie to samo. Walczyłem z nim ostatnio
> przez 2 dni i nie udało mi się _NIC_ zdziałać. Nawet nie jestem  w
> stanie monitorować. Jak byś podesłał swój /etc/ups/ups.conf oraz wynik
Chyba to Ci wystarczy:
 [lupus]
        driver = blazer_usb
        port = auto
        desc = "Czarny Lupiks"

> lsusb (chodzi mi głównie o ID pod jakim zgłasza się Twój ups, mój podaje
>   0925:1234) to był bym bardzo wdzięczny. Może udało by mi się coś
> popchnąć do przodu.
Jak widać lsusb jest nieistotne, bo port ustawiam na auto.
Uruchom:
/lib/nut/upsdrvctl -u root start nazwa_twojego_upsa_u_mnie_lupus
i zobacz czy tak zadziała.
Jeśli tak zadziała, to znaczy, że musisz powalczyć z uprawnieniami dla usera
ups do urządzeń usb, z tym za pierwszym razem zeszło mi najdłużej.
Napawno dodaj usera ups do grupy usb.
Jeszcze sprawdź uprawnienia w /proc/bus/usb.
Powinno działać.

Pozdrawiam
P.S.
No i ciekawe czy będzie Ci wyłączało upsa... :/
--
: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl