Intel GM965 direct rendering: No

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 7 Sie 2012, 16:22:19 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 07.08.2012 14:24, od Artur Frysiak:

> getfacl /dev/dri/card0
$ getfacl /dev/dri/card0
getfacl: Usunięcie wiodącego '/' ze ścieżek bezwzględnych
# file: dev/dri/card0
# owner: root
# group: video
user::rw-
group::---
mask::---
other::---

> Czy masz zainstalowany systemd? W jakiej wersji masz udev? Masz
> zainstalowany i skonfigurowany ConsoleKit?

$ rpm -q ConsoleKit udev systemd
ConsoleKit-0.4.5-13.x86_64
udev-186-2.x86_64
systemd-186-2.x86_64

Odpalam z palca 'startx', system wstaje przez SysVinit.
W ConsoleKit nic nie zmieniałem po instalacji.

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 07.08.2012 14:36, od Łukasz Maśko:
 > X-y startowane przez kdm (to może mieć znaczenie), nie używam systemd,
 > chociaż mam zainstalowany.

KDM nie używam, wszystko co zaczyna się na k... po jakiś losowym czasie
segmentuje na tym użytkowniku (wywaliłem jakieś pierdoły od avahi - do
czego mi dłubanie w tle na dysku ?). Przesiadłem się z kde4 na XFCE4.
Ostatnio nawet chromium przy wpisywaniu z klawiatury czegoś, co nie ma
zapamiętanego, wywala się na plecy, więc piszę coś w jakimś innym
okienku i wklejam.

Chętnie poczytam w czym mogę się mylić lub nie wiedzieć. Jak
instalowałem system w 2008r. wszystko chodziło miodzio i byłem raczej
zorientowany w konfiguracji, a potem z aktualizacji na aktualizację
coraz gorzej, tym bardziej, że dokumentacją do PLD
(http://pl.docs.pld-linux.org/) to lepiej się nie posługiwać w th.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski