Intel GM965 direct rendering: No

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 8 Sie 2012, 15:34:45 CEST

Dnia wtorek, 7 sierpnia 2012, Daniel Dawid Majewski napisał:
[...]
> KDM nie używam, wszystko co zaczyna się na k... po jakiś losowym czasie
> segmentuje na tym użytkowniku (wywaliłem jakieś pierdoły od avahi - do
> czego mi dłubanie w tle na dysku ?). Przesiadłem się z kde4 na XFCE4.
> Ostatnio nawet chromium przy wpisywaniu z klawiatury czegoś, co nie ma
> zapamiętanego, wywala się na plecy, więc piszę coś w jakimś innym
> okienku i wklejam.

Chromium jest popsute, mi też wykłada się dość regularnie właśnie przy
wpisywaniu adresu. Pytaniem pozostaje, czy to wina samego chromium, czy też
naszej kompilacji lub bibliotek, których używa. Samego kdm bym nie używał,
ale okazuje się, że (x,k,g}dm-y oprócz startowania samej sesji robią jakiś
pierdylion innych rzeczy (np. skutkujące ustawieniem praw dostępu) i bez
nich późniejsze używanie różnych rzeczy jest bardzo utrudnione. Co do KDE
jako takiego to już kwestia gustu, ja nie mam z nim większych problemów (nie
licząc kdepim, wciaż używam 4.4.x, ale to inna bajka).

> Chętnie poczytam w czym mogę się mylić lub nie wiedzieć. Jak
> instalowałem system w 2008r. wszystko chodziło miodzio i byłem raczej
> zorientowany w konfiguracji, a potem z aktualizacji na aktualizację
> coraz gorzej, tym bardziej, że dokumentacją do PLD
> (http://pl.docs.pld-linux.org/) to lepiej się nie posługiwać w th.

Dużo się zmieniło, dokumentacja nie była uaktualniana.