Intel GM965 direct rendering: No

Roman Kolasiewicz Roman.Kolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 8 Sie 2012, 16:02:40 CEST

Dnia środa 08 sierpień 2012 15:34:45 Łukasz Maśko pisze:

> Chromium jest popsute, mi też wykłada się dość regularnie właśnie przy
> wpisywaniu adresu. Pytaniem pozostaje, czy to wina samego chromium, czy też
> naszej kompilacji lub bibliotek, których używa. Samego kdm bym nie używał,
Z tego co mi się udało znaleźć w sieci problem z wywalaniem się Chromium
dotyczy kompilacji binarki gcc 4.7, Chromium kompilowane gcc 4.6 nie ma
podobno tych przypadłości.
U mnie notorycznie Chromium zalicza wywrotki a konkretnie:

Chrome_HistoryT[2867]: segfault at 2708 ip b515db60 sp a49fe380 error 4 in
chromium-browser