[TH] Chromium nie wyświetla obrazków na stronach

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Sie 2012, 11:08:19 CEST

Dnia czwartek, 30 sierpnia 2012, Roman Kolasiewicz napisał:
> Witam,
>
> Po ostatnim upgrade Chromium mi się zbiesiło i przestało wyświetlać
> większość grafik na stronach (czasami wyświetla tło)

U mnie działa poprawnie. Jakie chromium? Jaka wersja architektura? Jaki
flash player? Może zacznij od poprzestawiania opcji w chromium (powyłączania
akceleracji OpenGL i takich tam w ustawieniach zaawansowanych tudzież
about:flags).