[TH] Chromium nie wyświetla obrazków na stronach

Roman Kolasiewicz Roman.Kolasiewicz w excellent.com.pl
Czw, 30 Sie 2012, 11:22:49 CEST

Dnia czwartek 30 sierpień 2012 11:08:19 Łukasz Maśko pisze:

> U mnie działa poprawnie. Jakie chromium? Jaka wersja architektura? Jaki
> flash player? Może zacznij od poprzestawiania opcji w chromium (powyłączania
Ahh no tak, o najważniejszym zapomniałem :)
chromium-browser-21.0.1180.75-1.i686
Flash (2 files) - Wersja: 11.2 r202
Shockwave Flash 11.2 r202

Flash akurat działa bezproblemowo - brakuje mi tylko większości grafik
statycznych na stronach :)

> akceleracji OpenGL i takich tam w ustawieniach zaawansowanych tudzież
> about:flags).
Próbowałem różne kombinacje tych opcji - bez efektu (domyślnie miałem
wyłączoną akcelerację)

Zrobiłem nawet downgrade do wersji z archiwum i również to nie rozwiązało
problemu