[TH] Chromium nie wyświetla obrazków na stronach

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Sie 2012, 11:29:21 CEST

Dnia czwartek, 30 sierpnia 2012, Roman Kolasiewicz napisał:
[...]
> Ahh no tak, o najważniejszym zapomniałem :)
> chromium-browser-21.0.1180.75-1.i686

Sprawdź ostatni update (21.0.1180.81-1)

> Flash (2 files) - Wersja: 11.2 r202
> Shockwave Flash 11.2 r202

U mnie 11.2.202.236, pewnie masz to samo.

> Flash akurat działa bezproblemowo - brakuje mi tylko większości grafik
> statycznych na stronach :)

Na pewno nie jest to problem z łączem? Może jeszcze wyczyść cache
przeglądarki?

> Próbowałem różne kombinacje tych opcji - bez efektu (domyślnie miałem
> wyłączoną akcelerację)
>
> Zrobiłem nawet downgrade do wersji z archiwum i również to nie rozwiązało
> problemu

A zmieniałeś ostatnio sterownik do X-ów? Może zrób downgrade xserver-a
(ostatnio był update) i spróbuj?