Co może doskwierać clementine - znalazłem winnego.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 2 Lut 2012, 14:46:38 CET

Dnia poniedziałek, 30 stycznia 2012, Łukasz Maśko napisał:
> Na jednej z moich maszyn przestało mi się dzisiaj uruchamiać clementine.
> Wywraca się z segfaultem podczas uruchomienia. Próbuję dojść, dlaczego,
[...]

No i znalazłem, co jest winne. Otóż wychodzi na to, że to sterownik NVidii
290.10. Wystarczył downgrade do 285.05.09 i wszystko wróciło do normy (w
międzyczasie znów przestało mi się uruchamiać KDE, taka sama wywrotka na ld-
config.so).