[OT] Jak dogłębnie sprawdzić dysk twardy?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 17 Lut 2012, 09:50:42 CET

Dnia piątek, 17 lutego 2012, Paweł Sikora napisał:

> smartctl --test=long i potem obejzec logi opcja --all.

Zapuszczone. Potrwa 4 godziny (255 minut według tego co smartctl
wyświetlił). Ale to i tak szybciej niż badblocks, któremu przejechanie 3% z
parametrem -c 128 zajęło prawie 40 minut ;-) Samo badblocks zapuszczę na
noc.