[OT] Jak dogłębnie sprawdzić dysk twardy?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Lut 2012, 20:53:04 CET

Dnia poniedziałek, 20 lutego 2012, Grzegorz napisał:
[...]
> "raw value" to chodzi chyba raczej o ostatnią wartość z każdej kolumny

> FAILING_NOW 2408207
> czyli tutaj: 2408207, czego interpretację trzeba pozostawić producentowi.

Pisałem do Western Digital i odpisali, że dysk należy wymienić (nie wiem, na
ile "bo tak kazali odpowiadać" w suporcie, a na ile bo dysk rzeczywiście
siada). I nie byłoby z tym problemu, tylko według numeru seryjnego ten
egzemplarz miał być sprzedany w USA, a ja go mam z Allegro i to jako używany
i podejrzewam, że nie będzie możliwe przeniesienie gwarancji na Europę. A
jak nie to nie będzie darmowej wymiany na gwarancji. Być może nic mu nie
dolega, ale jakoś nie mam ochoty aż tak bardzo ryzykować utraty danych. Dysk
wróci do poprzedniego właściciela.