[OT] Jak dogłębnie sprawdzić dysk twardy?

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Pon, 20 Lut 2012, 20:37:07 CET

Dnia niedziela 19 luty 2012, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia niedziela, 19 lutego 2012, Grzegorz napisał:

> Niby tak. Ale, z drugiej strony, jak popatrzysz w Wikipedię, to na stronie
> po angielsku jest napisane (cytat): "The raw value has different structure
> for different vendors and is often not meaningful as a decimal number". I
> bądź tu mądry i pisz wiersze... Badbocks w trybie niszczącym nie wykazał
> błędów, chociaż puściłem go tylko raz, bo przebieg trwał i tak 19 godzin.

"raw value" to chodzi chyba raczej o ostatnią wartość z każdej kolumny
> 1 Raw_Read_Error_Rate     0x002f   001   001   051    Pre-fail  Always
FAILING_NOW 2408207
czyli tutaj: 2408207, czego interpretację trzeba pozostawić producentowi.

Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Kobieta wybaczy ci wszystko oprócz jednego: tego, że jej nie kochasz. (Alfred
Musset)