Jak "obudzić" kmail2

"Łukasz Maśko" masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Lut 2012, 10:21:38 CET

W końcu postanowiłem przemęczyć się z migracją i zamiast kmaila 4.4.11
przejść na tego z KDE 4.8.0. Na laptopie używam tylko POP3 więc może być.
Ale... Kmail uparcie twierdzi, że jest w trybie OFFLINE. Nie mogę go
przełączyć w tryb ONLINE. gdy próbuję ściągnąć/wysłać pocztę, pyta mnie, czy
przełączyć w tryb on-line, ale nic się nie dzieje. Tak samo działa
przełączanie opcją z menu "Plik". W pasku statusu jest za to ciągle
wyświetlony komunikat "KMail jest ustawiony, aby być w trybie online;
wszystkie zadania sieciowe zostaną wznowione, gdy zostanie wykryte
połączenie sieciowe". Nie pomaga restart, a sieć na 100% jest.

Jak go zmusić do współpracy?
--
Łukasz Maśko                                                          _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                        GG:   2441498    /\\