Flash znów wywraca konquerora - chyba wiem co jest.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 22 Lut 2012, 22:31:26 CET

Dnia środa, 22 lutego 2012, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> Jak dla mnie to jakaś czarna magia. Nie umiem tego wytłumaczyć. Może ktoś
> mądrzejszy pomoże?

Chyba mam winnego. Domyślnie miałem włączone renderowanie za pomocą WebKit.
Przełączyłem na KHTML i jest stabilniej. Tyle, że rendring jest wolniejszy i
gorzej strony wyglądają. Niestety, próba przebudowania najnowszego snapshota
kdewebkitpart nic nie pomogła. Ech...