Jak "=?iso-8859-2?q?obudzi=E6?=" kmail2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Lut 2012, 11:04:07 CET

Dnia czwartek, 23 lutego 2012, Paweł Sikora napisał:
[...]
> prawdopodobnie nie chodzi o brak fizycznego dostepu do sieci.
> sprobuj w konsoli $ akonadictl restart
> u mnie kmail po kazdym uspieniu laptopa wymaga takiej gimnastyki
> bo zawieszaja mu sie polaczenia z mysql-em akonadi.

Nic to nie daje. Jak było off-line, tak jest. Mogę wyłączyć kmail,
zrestartować akonadi, potem włączyć kmail - nic z tego. A Akonadi grzecznie
twierdzi, ze konto jest "Ready" i, żeby było ciekawiej, nawet odbiera
pocztę. KMail2 przy starcie też odbiera pocztę, ale potem i tak uparcie
twierdzi, że jest offline. To skutkuje np. tym, że nie jestem w stanie
*wysłać* poczty - wciąż zalega w folderze do wysłania.

Kur... Nie jestem w stanie zrozumieć, jak jakikolwiek szanujący się
programista mógł wypuścić takie g... "do ludzi". Gdybym to ja był
współautorem, to albo bym natychmiast się wypisał, albo spalił ze wstydu...

Nie będąc w stanie dogadać się z tym "czymś" wróciłem do starego kmail.
Ech...