Dziwny rendering OpenGL na grafice Intela - jak jest u was?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 24 Lut 2012, 15:27:49 CET

Zanim zdecyduję napisać się na listę Xorg chciałem się spytać, czy osób
używających grafiki Intela (najlepiej też KDE) występuje coś podobnego do
tego widocznego na tym obrazku (nie mogłem zrobić zrzutu ekranu):

http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/screenshot_gl.jpg

Chodzi o sposób w jaki są renderowane tekstury na obu trójkątach
składających się na każdy bok kostki. Tekstura jest "nierówno" nałożona,
niby się zbiega na środku, ale widać, że linie proste nie są zachowane. A
ponieważ efekt "Kostki pulpitu" renderuje każde okno osobno, jeśli jest na
danym pulpicie kilka okienek widocznych jednocześnie, to na każdym z nich
widać takie przesunięcie. W sumie w niczym to nie przeszkadza, oprócz tego,
że wygląda paskudnie.

Mam tak od jakiegoś czasu. Na pewno na sterowniku 2.17.0, ale też na
najnowszym 2.18.0. Wika KDE czy sterownika grafiki? Jak myślicie?