migracja z kmail 1.13.7 do kmail2 - czy komuś się udało ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 19 Sty 2012, 14:43:19 CET

Dnia czwartek, 19 stycznia 2012, Wojciech Błaszkowski napisał:
> Aloha!
>
> Jak w temacie. Czy komuś się udała migracja wiadomości, drzewa folderów,
> filtrów, ustawień poczty, etc z kmail 1.13.7 do kmail2? Jakieś znane Wam
> sposoby? Mogą być "PLD koszerne" :)
>
> U mnie niestety zakończone totalną klęską. Dobrze, że backup chwilę przed
> "migracją" zrobiłem.

Mi się nie udało, ale za bardzo się nie starałem - nie działa na tyle
stabilnie żebym chciał tego używać.

Możesz przejrzeć ten wątek:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2011-
October/076756.html
a w szczególności ten mail:
http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2011-
October/076761.html
Lepiej się chyba nie udało nikomu, a przynajmniej się nie chwalił. Od siebie
dodam, że u mnie kmail2 nie potrafi poprawnie obsłużyć konta po IMAP, po
POP3 podobno sobie radzi - jak raportowali inni.