migracja z kmail 1.13. 7 do kmail2 - czy komuś się udało ?

Łukasz Głębicki lukaszgl w post.pl
Czw, 19 Sty 2012, 15:13:51 CET

Dnia 2012-01-19 14:43 Łukasz Maśko napisał(a):

>Mi się nie udało, ale za bardzo się nie starałem - nie działa na tyle
>stabilnie żebym chciał tego używać.
>
>Możesz przejrzeć ten wątek:
>http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2011-
>October/076756.html
>a w szczególności ten mail:
>http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2011-
>October/076761.html
>Lepiej się chyba nie udało nikomu, a przynajmniej się nie chwalił. Od
siebie
>dodam, że u mnie kmail2 nie potrafi poprawnie obsłużyć konta po IMAP, po
> [...]

Chwalil. Wydaje sie, ze jedyna sluszna metoda to backup .kde4 i poczty a
nastepnie z poziomu starego kmaila eksport wszystkiego co sie da  i import w
nowym.
Mozne nawet warto usunac katalog .kde4

Dodatkowym bonusem jest fakt, ze kde wtedy startuje prawie natychmiast.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki