Brobelm z partycja ext3 i odwołaniami symbolicznymi

przemek@piskozub.eu Przemek w piskozub.eu
Czw, 5 Lip 2012, 12:21:22 CEST

   Witam!

   Witam!
   Po braku pradu mam problem z serwerem. Padl/a chyba jadna z partycji.
   Uruchomil/em juz fsck i naprawilem wszystkie bl/edy na dym dysku ale
   mam problem chyba z plikiem /bin/sh. Próbowal/em zrobic odwol/ania
   symboliczne w taki sposób:
   rm -f .chroot/bin/sh
   ln -s /chroot/bin/bash /chroot/bin/sh
   ale niestety przy probie zrobienia:
   chroot /chroot
   dostaje bl/ad: chroot failed to run command /bin/sh: no such file or
   directory
   Ma ktos jakis pomysl/ ?
   P.S Mam kilka plikow ktore stracily odowol/ania miedzy innymi: awk, ex,
   gunzip, login, prtstat, pstree.x11, run-parts, sed,
   --
   Pozdrowienia,
   przemek w piskozub.eu

    [1]przemek w piskozub.eu